Prenumerationshantering
Här hittar du marknadens mest heltäckande system för prenumerationshantering.
Vi arbetar i Connect som är ett webbaserat ERP-system med integrerad CRM-funktionalitet. Systemet erbjuds som fullservice eller egen installation.
Vi hanterar prenumerationer, serier, engångsköp och medlemskap. Systemet är modulärt vilket gör det möjligt att använda hela eller delar av systemet – precis så som ni själva önskar.
Vår ambition är att erbjuda det bästa systemverktyget på marknaden.
ConnectID – digital inloggning
Vi hjälper dig med dina digitala publiceringar och tjänster
En stor del av utvecklingen har de senaste åren gått ut på att hitta en bra lösning för digital publicering. Vi erbjuder ConnectID som hanterar åtkomst och betalning i digitala flöden. ConnectID kan även använda för inloggning till befintliga digitala kanaler. Funktioner som hanteras i ConnectID
• Inlogging – single sign-on
• Sätta upp användare – verifiering
• Glömt lösenord
• Knyta användare till prenumerant
• Order-registrering
• Betalning
Marketing Automation
Låt systemet hjälpa dig att hantera dina kunder!
Med Marketing Automation kan du lägga upp automatiserad och riktad marknadsföring baserad på kundens, eller den presumtiva kundens, beteende.
Genom Connect kan ni bearbeta kunden för att göra ett köp eller annan önskad aktivitet. Vi hjälper dig gärna att sätta upp slingor eller med förslag på vad ni kan göra.
Flexibla betallösningar
Här finner du exempel på betalningslösningar vi har stöd för.
Detta är ett område som vi utvecklar löpande så att ni alltid ska kunna erbjuda era kunder det senaste på betalningssidan.
• Printfakturor
• AutoGiro
• E-faktura
• Wallet
• Förhandsbetalning
• Mobil-/SMS-betalning
• Faktura på E-post
• Kreditkort
• Klarna
Affärsutveckling och Analys
Vi hjälper dig att hitta en hållbar affär och ger dig den fulla analysen.
Vi erbjuder ett stort antal basanalyser som hjälper till att vässa organisationens affärsutveckling. Vid behov och önskemål tar vi även fram mer skräddarsydda analyser i samråd med dig som kund.
Samtliga analyser presenteras i en skriftlig rapport med tillhörande sammanfattning, rekommendation och slutsats. Flertalet av våra kunder önskar även en muntlig presentation av och diskussion om rapporten.
Vi tillhandahåller bl a följande tjänster:
• Uppföljning
• Statistik
• Analys
• Segmentering
• Slutsats
• Rekommendation
• Scoring
• Genomförande
Kundtjänst
Har du problem? Det löser vi! Missnöjda kunder byter leverantör, det finns mycket att tjäna på när man tar väl hand om sina kunder. Bland annat genom att erbjuda en kundtjänst i världsklass – det gör vi åt er.
Vår kundtjänst hanterar telefon, mail och chatt.
Alla mail besvaras inom 24 timmar, telefonen har korta kötider och chatten är tillgänglig på webben. Vi arbetar med att utbilda agenterna kontinuerligt för just erat varumärke så att bemötanden ska bli så bra som möjligt.
Låt oss ta hand om dina kunder på ett kostnadseffektivt och proffsigt sätt!
Vill du ha mer information?
Ange dina kontaktuppgifter så tar vi kontakt med dig.